Unfold (y)our true potential

Co vás čeká?

  • vedení týmu cca 20 lidí (tým nákupu a skladu nakupovaných zásob
  • zodpovědnost za výsledky oddělení s ročním spendem cca 200m EUR 
  • nastavování cílů a strategií oddělení v souvislosti s cíli a prioritami společnosti
  • tvorba budgetu, outlooku, pravidelný reporting výkonnostních ukazatelů
  • nastavování, zlepšování a zefektivňování nákupních procesů (auditování a hodnocení dodavatelů, risk management, automatizace nákupních procesů, aj.)
  • vedení jednání s klíčovými dodavateli
  • podpora interních zákazníků a spolupráce s ostatními odděleními
  • spolupráce s centrálním nákupem
  • zodpovědný leaderhip - rozvoj a motivace týmu

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?

  • zkušenost s vedením a motivací týmu
  • praxi na vedoucí pozici v oblasti nákupu ve výrobní společnosti
  • výborná znalost anglického jazyka
  • silné vyjednávací schopnosti a zkušenosti s tvorbou kontraktů
  • analytické myšlení, schopnost převzít zodpovědnost a učinit rozhodnutí
  • tah na branku, organizační schopnosti, komunikační dovednosti

Čím vás budeme motivovat?

  • zajímavé finanční ohodnocení
  • možnost karierního růstu
  • sickdays
  • homeoffice
  • služební auto
  • 29.000,- Kč příspěvek na přestěhování
  • vysoké věrnostní odměny
  • 25 dní dovolené
  • bezúročné půjčky
  • firemní akce pro celou rodinu
  • dlouhodobá spolupráce a možnost rozvoje v silné společnosti

Kontakt:

Michaela Stuchlá

mob.: +420 778 749 730

tel.: +420 416 802 028

michaela.stuchla@mondigroup.com

*Získaná data budou zpracována pouze za účelem dosazení vhodného kandidáta a to pouze po dobu, než bude pozice obsazena.